Betalingskort

For at indbetale penge på betalingskortet trykkes HER.

Der kan kun anvendes betalingskort i boden. Kortet bliver leveret til skolen når det bestilles.

Når kortet er modtaget, er det aktiveret. Der logges ind med Nem-Id via. ovenstående link. I får en personlig portal, hvor I kan se indbetalinger og barnets forbrug (flere børn kan være i samme portal). Kortet har en chipfunktion uden kode og er personligt med navn. Når kortet bruges vises et billede af barnet på kasseapparatet for at forebygge misbrug. I skal som forældre selv uploade billedet. Hvis kortet mistes, kan I som forældre selv spærre kortet og bestille et nyt via linket.

Systemet er enkelt at bruge og der findes en ”Quick-guide” under ”hjælp”, for at gøre det nemt og hurtigt, at komme i gang. Få mere information om betalingskortet HER

Har du yderligere spørgsmål til kortet, kan du henvende dig til skolens kontor.